vazgeçemediklerim top 10

Perşembe, Eylül 17, 2009

1. Nick Cave & Kyle Minogue- Where the wild roses grow
2. Röyksopp- What else is there 
3. A Perfect Circle - Imagine
4.AaRON - U turn(lili)
5. Alberto Iglasias- Raquel
6.Gabriella Ferri -Remedios
7. Sigur Ros- Njosnavelin
8. Jason Mraz- Bella Luna
9. Alanis Morissette- Thank U
10. Anathema - Natural Disaster

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 17:01  

4 fikrini beyan et:

sigur ros - ny batteri

canevrim dedi ki...
19 Eyl 2009 01:32:00  

lastfm kapatılmış.artık buraya not bırakacam-yani açılana kadar,ki açılacaksa :D-efendim leonard cohen ve dance me to the end of love yazmayı unutmuşsunuz :)

bana gelince the beatles-fena haldeyim,hem de çok

Adsız dedi ki...
24 Eyl 2009 00:32:00  

ben kapandığını siz sölyeince farkettim :) youtube izlemek için bilgisyarın IP nosunu deiştiridiğim için last fm bende sorunsuz çalışıyo sizde deneyin derim ben :D

dance me to the end of love en vazgeçilmezim olduğu için ona ayrı bi liste yapamam gerek :)

farkediyorum beatles tutkunuzu günde milyonkez dinlemektesiniz :D

~ outis ~ dedi ki...
25 Eyl 2009 10:13:00  

baya güzel olmuş, belli bi tarz yok ama duygu yoğunluğu üst düzeyde. sevdim.

Bellamy. dedi ki...
30 Eyl 2009 00:08:00  

Yorum Gönder