hiç kullanılmamış sıfır şablon aranmakta

Cuma, Eylül 11, 2009

Bugün bilog bilog gezerken farkettim ki yeni yeni şablonlar çıkmış millet yeni şablonlu biloglarıyla hava atarmışcasına yazı yazarken ben hala son kullanımı geçmiş emektar şablonumla idare ediyorum :). Yazmaktan başka herşeyi yapar oldum biloga . Şaka bi tarafa yeni şablon arayışı içine girdim ama bulamıyorum orjinal güzel bişeyler. Nerden bakıp, nerden yapacağımı bile bilmiyorum. En son şablon değişitirmeye karar verdiğimde; sevgili bloggerin bize alternatif olarak sunduğu şablonların dışına çıkmanın cezasını çektim . Saçma sapan bi hal aldı bilogum. Eskiye döneyim dedim onuda beceremedim anlayacağınız baya bi cebelleştim.
Uzun lafın kısası yeni şablon arıyorum varmı önerisi olan...

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 02:35  

2 fikrini beyan et:

ben şöyle birşey yaptım aslında bu son kullandığım sablon, dışardan bulup ilk defa üzerinde oynadığım bir şablon oldu. ilk için fenada sayılmaz hani. naptınnn dersen tek tek gezdim googledan blogger templates yazdım tercihim 3 sütunluydu aratırken 3 column yazıp arattıp neyse çıkan sayfaları tek tek dolaştıp. Tepedeki resmi de deviantarttan beğenmiştim. onuda yapıştırdım tepeye sonra başladım tek tek renk kodlarıyla oynama hepsini sırayla denedim. mesela orada yazı karekterlerinin büyüklüklükleri var hepsine abartı rakamlar verip hangi kodun nereyi kastettiğini buldum sonra renkti stildi daldım. biraz uğraştırdı ama tatminkar oldu. en azından benim parmağım oldu. sende böyle birşeyler yapabilirsin belki. ama ben pek üşemiştim ilk umarım sende öyle olmazsın şimdiden arayışta başarılar :)

gulnihal kalfa dedi ki...
25 Eyl 2009 01:53:00  

bu son halinai ne getiridm bende ama pek tatmin etmedi nedense daha dinamik canlı bi şablon aradım am abulamadım :D arayışlarım hala devam edo bulana kadadr bunla idare edicem artık :)

~ outis ~ dedi ki...
25 Eyl 2009 10:09:00  

Yorum Gönder