star trek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
star trek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Cuma, Haziran 12, 2009

Zaman denen kavram nekadar da çabuk geçiyor. Zamanı biraz geriye alsam neler yapıcam oda zor iş, hatta imkansız. Işınlanmakta işimi görür. Star Trek' teki gibi ışınlanamıyorumdaa off off yok ki bi Scoty ışınlasın beni sağa sola. Az zamanda çok işler yapmam lazım fakat stres seviyem tavan yapmış durumda. bi'şehir değişikli şart oldu bünyeme. Kafayı ha yedim ha yemek üzereyim hadi bakalım hayırlısı...

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 13:04 6 fikrini beyan et