mutluluk gelir bi anda kapıyı çalacak vakit bulamadan

Cumartesi, Temmuz 07, 2012

Zamanın değişeceğine bu kadar çabuk tanıklık edeceğim hiç aklıma gelmezdi. Garip bi sene geçirdim sanırım. Aklımın hayalime sıgdıramayacağım güzellikte, alışılagelmiş düzenimden çok farklı bi yıl... Gecen sene bu zamanlar içimde merak ve gitmenin heyecanı varken şimdi ise bambaşka bi heycana kapılmış gidiyorum.
Sonunu hiç düşünmeden anı yaşamaktan en keyif aldıgım insanla birlikte. :)

Onu tarif etmek için doğru kelimeleri bulamama hiç şaşırmıyorum doğrusu. Bir değil bi çok kelimeye ve fazlasıyla zengin bir sözcük dağarcığına ihtiyacım var sanırım. Zaman zaman elime aldığım kalem kağıtla kendimi ifade etmeye çalışsamda düşüncelerimin hızına bende yetişemiyorum kağıda aktarmak için.

Gerçek anlamda Birisi için yazmayalı epey olmuştu. Sanki ben onla yeniden kendimi bulmuş gibiyim zamanın nasıl akıp gectiğinden habersiz bi o kadarda yanındayken zamana aldırış etmeyen birisi oluyorum. Sanki zaman bizim için duruyor çevremizdeki her şey rutin bir şekilde varlığını sürdürüyor. Bizim başka bi dünyada yaşadıgımızı düşünüyorum ara sıra  ve o yaşadıgımız dunyanın içinde hep ikimiz olalım istiyorum sonsuza dek. Hayatımda olduğu yani tanıştıgımız  ilk günden beri onda bir farklılık oldugunu anlardım ama hep ertelerdim kendime itiraf etmeye. Her zaman diğerlerinden bi başkaydı benim için. Onunla geçirdiğim zamanlardaki mutluluk gercek mutluluktu adeta . Bıkmak bilmeden gecirdiğim her vakitte artan cinsten bi mutluluktu benimkisi. Tabi bunları kimseyle paylaşamağımızdan sağa sola karaladım hep aklımdan ve gönlümden gecenleri belki birgün okur diye.Nedense  biyerlere bişeyler karalamak içimi rahatlatıyo bazen sevincimi mutluluğumu paylaşmak istiyorum herkesle ama... 


Bazı şeylerin zamanı gelince olacağını biliyorum şimdilik doğru zaman ve yeri beklemek gerek herhalde. Doğru zamanı bekleyinceye kadar ben burdan duygularımı birazcıkta olsa hem birisine hemde sanal aleme duyurmuş olurum. İyi ki tanımışım seni (bunu tüm kalbimle söylüyorum) iyiki hayatımın bi parçasısın. Benim için en değerli insan doğum günün kutlu olsun bundan sonra kalan bütün doğumgünlerimizi birlikte gecirelim olur mu ?
Mutlu yıllarrr mutlu yaşlar...

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 00:00  

1 fikrini beyan et:

Gözlerimin kapalı olduğu nefes almaktan bile bunaldığım zamanlardı kapı aralığından o gülümseyişini gördüğüm an. Belki de yaşadığım AN'ların en güzeliydi gözlerine baktığım zaman. Yaşadığım tüm olumsuzlukların ardında bi hayaldin, hayalini kurduğum,hayallerimden bile daha güzel olan.Bazen bir şiirdin, mısraları kendime göre anlamlandırdığım bazen bir düz yazıydın,yazılanların arasında kendimi bulduğum,bazen bir roman oldun beni sürükleyen bazen bir masal oldun ,,içinde mucizelerin olduğu başka bir dünyada .. Orası çok farklıydı en başından beri..Şu an hayatımda alığım en gerçek ve en güzel hediye. Aslında en güzel hediye sensin senin varlığın. seninle olan herseye razıyım ..çok mutlu oldum çok teskkur ederım..S.s (Birisi)

Adsız dedi ki...
7 Tem 2012 02:23:00  

Yorum Gönder