cizgi film etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
cizgi film etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
magic knight rayearth
Salı, Mart 11, 2008

Youtube de gezinirken japon animelerine gözüm takıldı. Oldum olasıda severim ben bu anime tarzı çizgi filmleri. Sürekli takip gerektiren çizgi filmlerdir genllikle. Anime ya bunlar japonlar kendi gözlerinin minicik olmasına inat bunların gözünü kocaman yaparlar.
Magic knight rayearth benim sevdiğim animelerden birtanesidir. Okul dönüşlerimde beni televizyona kilitlerdi. Bir kaç kanalda yayınladı ama en son brt diye bir kanal vardı orda görmüştüm bundan on sene önceydi. Sonunu izlemem rağmen pekte hatırlamıyorum şimdi. Yine olsa yine izlerim. Ben en çok da Hikaru'yu severdim. kızıl saçlı olan nerden geldiyse aklıma şimdi...
kaleme alan
~ outis ~
zaman:
13:52
2
fikrini beyan et
Etiketler: anime, cizgi film, çocuk, magic knight rayearth
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
