magic knight rayearth

Salı, Mart 11, 2008


Youtube de gezinirken japon animelerine gözüm takıldı. Oldum olasıda severim ben bu anime tarzı çizgi filmleri. Sürekli takip gerektiren çizgi filmlerdir genllikle. Anime ya bunlar japonlar kendi gözlerinin minicik olmasına inat bunların gözünü kocaman yaparlar.
Magic knight rayearth benim sevdiğim animelerden birtanesidir. Okul dönüşlerimde beni televizyona kilitlerdi. Bir kaç kanalda yayınladı ama en son brt diye bir kanal vardı orda görmüştüm bundan on sene önceydi. Sonunu izlemem rağmen pekte hatırlamıyorum şimdi. Yine olsa yine izlerim. Ben en çok da Hikaru'yu severdim. kızıl saçlı olan nerden geldiyse aklıma şimdi...


kaleme alan ~ outis ~ zaman: 13:52  

2 fikrini beyan et:

Anime takip etmek çok keyifli bir hobidir. Ben de bir çoklarını televizyondan kaydetmek üzere arşivledim zamanında. BRT kanalında 'Polis Kızlar' vardı bayılıyordum onlara. Bir de Star TV'de 'Card Capture Sakura' vardı ki bu kadar büyülü bir çizgi film daha izlemedim hayatımda.:))))

JAMES WHITE dedi ki...
12 Haz 2009 11:53:00  

ben eskiden daa sıkı taipçiydim ama şimdilerde pek güzel anime yok ne varsa eskilerde var:)

~ outis ~ dedi ki...
12 Haz 2009 12:57:00  

Yorum Gönder