çok eskilerden seçmeler..

Salı, Haziran 09, 2009

eskiden ben senle olmak için çırpınıp seni görmek için can atarken,
şimdi sen benle olmak için çırpınıyorsun
ben ise başka bi şehirde olmanın düşlerini kuruyorum
şimdi sen beni görmek isterken
ben konuşacak başka insanlar arıyorum
peki ne değişti de böyle bi durumdayız
senle ben aynı zamanlarda bulamıyoruz birbirimizi
yanlış zamanlarda yanlış yerlerdeyiz sanki
şimdi ben olmayacak bi hayalin peşinde sürüklenirken
birgün olacağına çok inandığım
hayalimin gerçekleşmesini bekliyorum
olduğunda evet diye bağırıcam sonunda olduu!!
hayatımda herşeyden çok istediğim şey…
o zaman herkese anlatıcam tüm olanları
kendi duygularımı
işte ozaman
ne halde oluruz bilemem
sen ben ve …

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 16:14  

1 fikrini beyan et:

ben de biseylerin tersine akmasina istiyorum artik ille de guzellik sevgiyi birisiyle ayni anda buldugunda degildir onun gec seni bulmasi yada senin onun sevgisini erken kaybetmen de guzel olabilecektir

tHePortobelloWitch dedi ki...
7 Eyl 2009 20:24:00  

Yorum Gönder