sen ben ve şehir üzerine..

Perşembe, Ağustos 07, 2008

Şehir uyuyor
Bir ben varım sanki ayakta
Bu şehri korumak için bekler gibi kendimi korumak için bekler gibi
Yüzünü bilmediğim adını bile bilmediğim kişiye;
Şimdi sen en güzel uykundayken
Ben uykusuz kalıyorum
Seni biraz daha düşünebilmek kendimle baş başa kalabilmek için bu koca şehrin karanlığında
Sanki bir şey beni engelliyor uyumamı istemezcesine
Uyumayı deniyorum ama yapamıyorum
Kalkıp dolşırum evin içinde bi kaç tur atyorum
Saate bakıyorum
Saat altı
Sokağı dinliyorum
Günün aydınlanmaya başladığı şu saatlerde
Şehrin sessizliğini dinliyorum usulca
Tek tük araba sesleri geliyor uzaklardan
ve
Ben hala uykusuz sen hala uykuda…

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 15:12  

1 fikrini beyan et:

Gunun en guzel saatlerı, şehrın en temız oldugu anlar...

yokamania dedi ki...
9 Şub 2010 02:44:00  

Yorum Gönder