bozbük bozbük

Cuma, Ağustos 01, 2008


Ne kadar çok ara vermişim.Temmuz ayını sıfır yazıyla bitirdikten sonra ağustosun bu yeni günlerine bozbük tatilimi sıkıştırayım en iyisi. Bu sene 11. Bozbük seyehatimi de gerçekleştirmiş bulunuyorum. 5-6 günde olsa dinlenip eğlendiğim bir zaman dilimiydi. Hergeçen yıl tatil oranlarımda bir düşüş yaşanmakta nedense. Eskiden beş gün tatilimin küçücük bir dilimiyken şimdi tatilimin tüm süresi. Bozbük iki ilerleyip bir gerilesede yinede çok güzeldi, özlemişim orayı, herkesi. Eskiden sahile inerdik bu sene bi kere inip acı gerçekle yüz yüze geldik . dj hulisiyle bozbük geceleri çok korkunçtu çokk bu hafta ikinci gidişimde yazlık sinema olayına girmiş bu hulusi. iyimi etmiş kötümü etmiş pek anlaymadım.

Bu tatilimin en güzel zamnları Bodrum da geçti de diyebilirim ayran gönüllü olan ben yaklaşık 10 saatte iki farklı kişi arasında gidip geldim standartlarımın altınada pek bi indim diyebilirim. Allahtan gelip geçici bi süreç olduğu için normale dönmüş durumdayım. Bodrum nası biyer yaa sanki Türkiye değilde yabancı bir yerdeymişim gibi Türkden çok yabancı karşılaşıyor insan . Ne hikmetse bütün kızlar güzel, nerdeyse bütün erkekler yakışıklıı (sayılır) :)) yerden yere vurdum hemen erkekleri. Ama atmosferde bi başka ordaa. "Hep orda yaşıyo olsaydım keşkeee" diyesi geliyor insanın.

Amma Bodrum sayıkladım bende, sanki tatilimin %90 ını orda geçirmişim gibi. Alt tarafı bir geceydii (bi gecede böyle olduysam bi haftada ne kadar olurdum tahmin edemiyorum) n'oluyo bana yaw.

Bu yazdıklarımı sıcağı sıcağına yayınlıcaktım ama nedense vakit bulamadım(yalannn!!!). Biraz kaytardım desem daha doğru olur. Geçen haftaki tatilin üstüne bu haftasonuda tatil kaçamağı yaptım pek bir güzel geldi. Bazı eksiklerimiz olsada yine yeniden bozbükte olmak çok güzeldi.

** resim bizzat oraya aittir.

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 00:15  

4 fikrini beyan et:

öncelik deniz değilse eğer bodrum en iyisidir..

bodrum ve diğerleri..

matias dedi ki...
7 Ağu 2008 14:54:00  

öncelik denizdi takii bodrumu görünceye kadar :))

~ outis ~ dedi ki...
7 Ağu 2008 16:43:00  

o bazi eksiklerden biri de benim galiba..

Adsız dedi ki...
8 Ağu 2008 11:41:00  

hiç olmuyo valla sensiz tatillerin tadı yok yaww :))

~ outis ~ dedi ki...
11 Ağu 2008 17:48:00  

Yorum Gönder