"I found my love in Portofino"

Cuma, Ağustos 15, 2008

İnsan bu şarkıyla uyanır mı hiç. Bir de birşarkı bu kadar mı zor indirilir netten. Tam 4 saat sürdü çıldırmak üzereydim bir ara dinleyemiyeceğim diye. Garip bir insan olan ben yine garip rüyalarımdan birini gördüm bugünde. Konusunun hiç önemi yok. Gördüğüm şeyler okadar gerçekçi ki; ben bile gerçek olduğunu düşünüyorum zaman zaman yoksa ben mi gerçek olmasını istiyorum bilinç altımda onu anlamış değilim. Böyle rüyalardan sonra gün boyu aptallaşıyorum nedense. Kendime gelemiyorum. Neyse uyandım uykumdan aklımda bu şarkı. Hemen oturdum bilgisayar başına aramaya koyuldum. Buldum indiriyorum yarısı indiriliyor sonra bölgesek olarak durduruluyor ben çıldırıyorum tabi o zaman. küfür ediyim diyorum onuda beceremiyorum. o inmedikçe ben hırs yaptım. Tam dört saat sonra azimli uğraşlarım sonucu indirmiş bulunmaktayım. Azmin zaferi modunda şuanda dinlemekteyim şarkıyı....

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 01:12  

2 fikrini beyan et:

deseydin bana ben sana gönderirdim be ya :)

GuYaR dedi ki...
17 Ağu 2008 17:26:00  

galip göndersene yaw şarkıyı bendeki hata veriyoo açılmıyo bi türlü :)

~ outis ~ dedi ki...
3 Eyl 2008 00:48:00  

Yorum Gönder