hayırdır inşallah

Çarşamba, Mayıs 14, 2008

Huzurlu bir şekilde uyumayalı epey oldu. Hergün rüya görmek yoruyor beni. Bazen gördüğüm rüyaların arkası yarın gibi devamlarınıda görebiliyorum .Yetenek mi bu acaba? Neyse dün ile bugün arasında gördüğüm rüyamda ben vapur gibi biryerdeyim. Yanımda ki insanları tanıyorumda yüzlerini çıakartamıyorum. Sonra vapura birsürü çocuğu olan bir adam biniyor. Adamın ondan fazla çocuğu var. Hani Kadıköy'de para isteyen ufak çocuklar olurya (cingen çocuğu) onlar gibi çocuklar hepsi. Vapur hareket ediyor. Bunlar sakat taklidi felan yapıyorlar. Benden başka kimse görmüyor bunların gerçekten sakat olmadığını, neyse bunlar para istemeye başlıyorlar. Uyarıyorum herkesi para vermeyin bunlara kandırıyorlar sizi, sonra da uyanıyorum. Ben üstüme düşeni yaptım, artık insanlar para verdiyse orasını bilemem. devamını yarın akşam görürüm belki...
Böyle acayip şeyler görmemin nedeni bilinçaltımın yoğun olmasından mı kaynaklanıyo acaba? Denizli'de de vapur falan yok ki görüpte etkilenmiş olayım. Hayırdır inşallah...

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 14:24  

0 fikrini beyan et:

Yorum Gönder