bir rüzgardı esti geçti...

Pazar, Mayıs 11, 2008

Aman neyse bu sınavıda atlattık(şükür). Bir kaç aydır erken kalkmaya alışkın olmayan bunyem sabah yedi buçukta alarma ters bi tepki verdikten sonra kalkabildim yataktan. Neyse ne giysem acaba diye bi düşündüm. Normalde bir yere gitmeden önce düşünürüm ne giyeceğimi birgün öncesinde(abarttım mı ne). Ama bayadır ara vermiştim. Pek bi garipsedim. Neyse kahvaltımı yaptım, gittim sınav yerine. İnsanın kendi kendini sınava götürmesi ne garip. Yürüye yürüye gitmek iyi geldi sınav öncesi. Neyse sevgili ÖSYM'nin son anda gönderdiği giriş belgeme bakarak sınava gireceğim yeri buldum. Sınav başladı saat 9:30 itibariyle. Bu Les'i Ales yapmışlar. Ne gibi değişiklik var diye düşünürken kitapçıklar geldi. Birde baktım türkçe ile matemaik aynı kitapçıkta pek bi senindim. Eskiden ayrı ayrı veriyorlardı kitapçığı. Matematik bitmeden süre doldu diye alıyolardı n'oluyo yaa dedirtiyolardı insana. Nası geçti anlamadım bu 3 saat bi 3 saat daha kalırdım herhalde(şaka şaka). Sonuç itibariyle sınav iyi gibi geçti ya bakalım. Ben böle iyi miyi diyorum ama hiç belli olmaz yinede sonuçlar gelmeden yorum yapmayayım en iyisi...

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 21:21  

0 fikrini beyan et:

Yorum Gönder