hain ellerden yanıt; polemikse al sana polemik

Pazar, Mayıs 11, 2008

Aslında başka bi yazı yazıyodum. Sevgili Agussia adlı blogun sahibesinin iftirasına uğradım akşam akşam . Yok blogunun ayarları bozulmuşmuş, blogu değişken ruhlara bürünmüşmüş de(kendileri bunun benim yaptığımı iddia ediyolar da söylemesi ayıptır). Bunların hepsi iftiraa. Sen karasızsan ben napayım değiştircem değiştircem dedin yeni şablonlar indirdik senle. Sanki ben silah zoruyla değiştirtmişim. Neyse polik yaratmak istiyo galiba bu blog sahipleri. Boynuz kulağı geçermiş derler ya. Ben bu Agussia'dan sonra girdim blog dünyasına, ama onun kadarda(hatta daha iyi :P) yazdığım için herhalde die düşünüyorum. Büyüklük bende kalsın artık buara da yeni rengini de pek bi beğendim blogunun Sevgili Agussia. Pembe pembe, seni açmış :))

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 21:47  

3 fikrini beyan et:

beni kıskanıyosun farkındayım.üzülme sende ulaşırsın birgün benim seviyeme...:))
kocaman öpüldün boynuzcumm...:))

AGUSSİA dedi ki...
12 May 2008 12:43:00  

aha kıskanıom seni:)) ne kıskancam beaa seviye derken inmekse almıım kalsın..............nokta

~ outis ~ dedi ki...
12 May 2008 13:27:00  
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
AGUSSİA dedi ki...
12 May 2008 14:03:00  

Yorum Gönder