yolculuk vakti...

Salı, Mart 18, 2008


Bugün birden aklıma geliverdi, haftasonu için İstanbul'a gideceğim gitmesine de, bu gelip gitmeleri kaç kere yaptım acaba diye düşündüm. Her yıl beş defa gidip gelmiş olsam, aşağı yukarı altmış yolculuk yapar. Bu altmış yolculuğun hepsinde farklı farklı simalar bana eslik ederken bir de değişip duran ruh halim eşlik etmekte bana. Yolculuklarımın ilk zamanlarında otobüs fobim olması sebebiyle uyuyamasamda şimdilerde buna alışmış olmanın verdiği rahatlıkta yol boyu uyumaktayım.

İyi mi kötü mü olduğunu bilmediğim birşey de kendimle başbaşa kaldığımda herşeyi fazlaca düşünüyor olmam, hele birde gece yolculuğu olunca, karanlığa dalıp uzaklara gidiyorum. Geçmiş-gelecek birbirine giriyor bu esnada.

Yolculuğun ilginç yanlarında biriside hiç akla gelmeyecek insanlarla hiç akla gelmeyecek yerlerde karşılaşıyor olmam. Bakalım bu yolculukta beni neler bekliyor?

Bu yazıya koyduğum resmi pek beğenmesemde daha iyiyisini bulana kadar idare edeceğim. İlerde kendi fotoğraf makinem olursa(çok istiyorum) kendi çektiğim fotoğrafları kullanmak(bunuda çok istiyorum) ümidiyle. Yakında görüşmek üzere....

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 22:23  

0 fikrini beyan et:

Yorum Gönder