EN İÇTEN DİLEK'LERİMLE; TATLI DEYİP GEÇMEYİN LÜTFEN ÖZEN GÖSTERİN...

Pazartesi, Şubat 11, 2008




Yer: Taksim Dilek Pastane/Cafe&Restaurant
Tarih:8 şubat 2008
Saat:19:30-20:10 ara


Sevdiğim bi mekanın nasıl sevmediğim bir mekan olduğunu anlatacağım şimdi hazır olun.

Herzamnki gibi yine oyun öncesinde açız ve birşeyler yemek için kendimize yer arıyoruz. Her zaman gitmeyi sevdiğimiz yer olan Dilek'e gitmeye karar veriyoruz. Gitmeyi sevdiğimiz diyorum herzaman gittimide hizmetinden memnun olduğum ürünlerinden memnun olduğum(uz) bir yer çünkü. Bir arkadaşım tavuklu krep söylüyor kendine, bir diğeri ise dilek pizza, benim nedense o gün canım tatlı bişeyler yemek istiyor ama bir türlü karar veremiyorum. Tatlı zevkine güvendiğim arkadaşımın firkine kulak veriyor, kendime bir keşkül(bir kaç gün öncesinden Özsüt'te yediğimiz keşkülü düşünerek) söylüyorum. Arkama dönüp bakıyorum benim tatlı sizinkilerden önce geliyor diyerek hava atıyorum yanımdakilere. O da ne!!! benim keşkül, plastik bir kabın içinde geliyor. Başka bir yer de olsam yadırgamazdım ama burası Dilek!!!

Menüdeki her yemeğini, her salatasını ayrı bir özenle hazırlayan Dilek'in bir tatlıyı böyle özensiz hazırlamasını hiç ama hiç beklemiyordum doğrusu. O plastik kaba aldanmayıp tadının güzel olacağı düşüncesiyle tattığımda, yüzümün halini görecektiniz. Dilekteki hiç kimse, ya bu tatlının nasıl yapıldığını bilmiyor ya da yaptıkları tatlının tadına bakmıyorlar anlaşılan.

Siz siz olun Dilek'te sakın ha sakın Keşkül yemeye kalkmayın!!!

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 14:42  

0 fikrini beyan et:

Yorum Gönder