küçük prens

Çarşamba, Kasım 03, 2010


**(Bu kitabı bir büyüğe sunuyor olmamdan dolayı çocuk okurlarımın beni hoş görmelerini dilerim. Bunu yapmamın çok ciddi bir nedeni var: O. benim dünyadaki en iyi arkadaşım. İkinci nedenim de şu: Bu adam her şeyi anlıyor, çocuk kitaplarını bile. Üçüncü bir nedenim daha var: Fransa'da yaşıyor şu anda, aç ve üşüyor. Biraz yüreğinin ısıtılması ona iyi gelir. Eğer bütün bu nedenler size yeterli gelmiyorsa, o zaman ben de bu kitabı onun çocukluğuna armağan ederim. Bütün büyüklerin bir zamanlar çocuk olduğunu biliyoruz: pek azı bunu hatırlasa da...
Neyse, sunuşumu şöylece değiştiriyorum

**Leon Werth'in çocukluğuna...

Çocuk olmayı unutanların; tekrar tekrar okunması tavsiye edilir.

Kim demiş çocuk kitabı diye, bence çocuklar için değil tam aksine yetişkinlere özel yazılmış bir kitap. Zaman zaman kabaran okuma isteğimle internetten okusamda; her okuduğumda ayrı keyif alırım. Bazen açar sadece bir bölümünü okur kapatırım. İnternetten de kitap okunmaz ki gidip alsana diyeceksiniz. Ben de almayı istemişimdir; ama her  kitapçıya gitiğimde de aklıma gelmez onun bulunduğu rafa gitmek.

Ya biri bana hatırlatsın bu kitabı alacağımı ya da alıp gelsin hediye etsin. Her türlüsü kabulumdür. :)

** kitap'tan alıntıdır
 

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 18:35  

2 fikrini beyan et:

başucu kitabı olmalı aslında.yetişkinler için yazıldığı konusuna ben de katılıyorum, bence yetişkinlerin unuttuğu bazı şeyleri hatırlatmak için yazılmış. kitabın üç boyutlu hazırlanmış baskısı bulunuyor. yayınevini hatırlamıyorum ama büyük kitapçılarda bulabilirsin sanırım. gerçi fiyatı oldukça pahalı ama üç boyutlu olduğu için müthiş, o paraya değer.

kağıt faresi dedi ki...
4 Kas 2010 17:31:00  

olmazsa olmazlardan ;her kitaplıkta bi adet olması lazım(bence). 3 boyutlusunu görmemeiştim en yakın zamanda inceleyeceğim.

~ outis ~ dedi ki...
4 Kas 2010 19:12:00  

Yorum Gönder