kahve bahane fotolar şahane...

Cuma, Ocak 23, 2009

Yaşım ilerledikçe akıllanacağıma daha deli deppek işler yapıyorum nedense. Bu hafta çarşamba günü sevgili kuzenimin agussia nın ilaç dükkanına gitmeye karar verdik sevgili aslımm ve chirkhef ile birlikte. Foto çekeceğimiz için aksesuarlarıda topladık gittik. Aksesuarlar elimizde düştük aşagışamlı yolarına tabi yolda giderken boş dururmuyuz dedikodu kazanını da kaynattık buarada. ne demişler boş duranı allah sevmez diye. Sevigili agussia (kendisi eczacı olur ahhh yazcak çok şey varda yazamıom nedense :))) bizi köttee ekmek ve kahve çikolata konseptiyle karşıladı. Ne alaka demeyin aşağışamlı burası heran herşey olabilir ;)). Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim çikolatalarda pek bi güzeldi allahtan kimseye bişey olmadı;) Neyse bu ziyaretimizin asıl sebebide chirkefin foto kolleksiyonuna yeni kareler eklemek istemesiydi. Evet amacımız buydu itiraf ediyorum ziyaret bahane!!! Tren yolu ve keman konseptli bu fotoları hala göremedik ama benim bitane fotomu koyduğu için pek bi mutlu oldum burdan kendisine teşekkürlerimi iletmek istiorum.

Denilzi il sınırları içerisinde değişik, keyifli bigündü arada yapalım gene yaww sevgili dostlar :P

dip not: yazıda kullanılan isimler kişilerin net aleminde kullandığı isimler olup sahislar deşifre edilmemiştir :P

kaleme alan ~ outis ~ zaman: 01:40  

6 fikrini beyan et:

kuzum allahtan deşifre etmemişsin:)))bence de yapmalı gezmeli çakma modellik yapmalı vs:))ayrıca çikolar bitti agussia bulsun başka bi çare:)))

asly dedi ki...
23 Oca 2009 22:07:00  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
asly dedi ki...
3 Şub 2009 01:46:00  

bişi dimek istedim hemen yazıım.orayı millet fotolardan goncalı sanıo ama yanılıo.ora aşşaaa şamlii nadide bi yerdir,gidin agussiadan bişiler alın,boş dönmyin:))
agus bu yaptığım reklamı unutma :P

asly dedi ki...
3 Şub 2009 01:50:00  

kim goncaalı sanıomuş yaww goncalı sana kişi aşaaşamlı görmemiş dimektirr.çok şeyde kaçırmıştırr görmemeklee :)) gerçi oraya gitmekte azim isteyen bişee yollar zorluu ama aşmasını bilene deil tabiykidee :P

~ outis ~ dedi ki...
3 Şub 2009 01:50:00  

hehe eee bi yorum yapcaktım bi an yapmıım didim kendimi tuttum sen anladın beni nasılsa:))
kı kötü mü oldu şukulataları höp höp höplettik:))kahve yanında bek ii gidio:))ben çok takdir ediom helal olsun allah razı olsun:))

asly dedi ki...
3 Şub 2009 01:54:00  

neyse hakanında dicekleri vardır belkim onada yorum hakkı verelim oda söyelsin bişiler:D

~ outis ~ dedi ki...
3 Şub 2009 01:57:00  

Yorum Gönder