Tüm blogculara sesleniyorum; HOŞGELDİM BLOG DÜNYASI

Perşembe, Ocak 10, 2008



SANAL ALEMİN GÜNLÜĞÜ;

Bakıyorum da çevremdeki insanlar blog açmışlar kendilerine, habire birşeyler karalıyorlar.
Benim neyim eksik onlardan dedim, bende blog dünyasına girmiş bulunuyorum bugün itibariyle. Buraya girmemin vakti geldide geçiyor diye düşündüm.
Eee şimdi blog'um vardaa buraya bişeyler yazmak gerek. Ne yazacağım konsunda kararsızlığa düştüm; arasıra girilen depresif hallerimi mi yazsam, yoksa sevgili blog bugün şu oldu, geçende buraya gittim gibisinden mi yazsam acaba??? Offf ne zor şeymiş blog yazmak. Şimdi bide yazılanlara uygun resim aramak gerek google da. Bu resim iyimiş, yok bu olmadı bi de bu karasızlığa düştükten sonra, iyi kötü bir resimle yazı yayınlanmaya hazırdır.
Bir de bende dilbilgisi problemi var. Dilbilgisi özürlüyüm de denilebilir. Farkındayımda nedense kendi yazdıklarım gözüme hatasız gözüküyor neden acaba??? Benim için bir program geliştirmek lazım. Nasıl yapılacağını bilsem ben yapacağım da... Bu program ben konuştukça konuştuklarmı yazıya dökecek. Hem de tüm dilbilgisi kurallarına yani noktasından virgülüne, ismin -de halinden, bağlaç -ki ye kadar düzenleyecek her şeyi.

Geçen gün bir arkadaşımla konuşuyoduk benim bu sorunumu :))O nerden duymuştur bilmem(her konuda yetkin bir kişiliktir kendileri) Dan Brown kitap yazarken kitap hakkında konuştukları direkt yazıya aktarılıyormuş. daha doğrusu buna benzer birşey söyledi ama ilgimide çekmedi değil hani. O sistem bende olacaktı kimse tutamazdı beni artık :)) O sistemi bulmam lazım tam benlik birşeymiş....




kaleme alan ~ outis ~ zaman: 17:06  

3 fikrini beyan et:

kuzen gelmiş hoşgelmiş...
sen de geldin kadro tam oldu:)

AGUSSİA dedi ki...
10 Oca 2008 20:26:00  

dahi anlamında de ayrı yazılır bebeem

Adsız dedi ki...
11 Oca 2008 18:37:00  

evet iste o herşeyi bilen yetkin kisi geldi blogunu okudu... okudu da aman Allah'im bu ne hatalar zinciridir böyle diye bir feryat etti... Bilmem ki nereden başlasak hatalari düzeltmeye... Sevenleri ayirmak günahtir sözünden feyz almis sevgili yin yang arkadasim "de" yi bir türlü ayiramiyorsun kelimelerden...

Uzatmayalim sözü.. Hoşgelmissin sefalar getirmissin... Buralarda oldugum sürece kontrol ederim yazilarini naçizane

GuYaR dedi ki...
12 Oca 2008 23:26:00  

Yorum Gönder